Beardilizer

Jag känner mig faktiskt skäggigare!

beardilizer beard spray

Recension av Beardilizer Beard Growth Spray.

Beardilizers nya spray är som natt och dag mot den gamla. Den gamla vita flaskan verkligen sög upp varenda syrepartikel nära ditt ansikte och fick mig att hosta och kippa efter andan. Den verkligen brände på kinderna och var lite läskig att använda faktiskt.

Den nya svarta flaskan, helt perfekt. Den bränns inte, den luktar inte jättestarkt och den ger mig inte andnöd, vilket jag ser som ganska viktigt! Första sprayen på dagen kan få mig att hosta till lite, men det är inte alls i närheten av den gamla sprayen, så denna är perfekt. Det är samma lite mekaniska och järniga doft som den äldre versionen, men som jag uppfattat innehåller inte denna lika mycket chili och andra ingredienser som kunde orsaka de gamla symptomen.

recension beardilizer

Sprayen ska få ditt skägg att växa och bli fylligare, jag brukar spraya in utvalda delar av mitt ansikte, där jag känner att min skäggväxt kunde vara bättre. Några större resultat har jag inte sett, dock har börjar min mustasch växa ihop i mitten under nästan, där det var väldigt glest förut. Jag tror jag har Beardilizer att tacka för det. Sen jag började sprayen och krämen så har jag faktiskt känt mig skäggigare. Om det är en placebo-effekt eller inte, det låter jag vara osagt. Men jag har fått höra att mitt skägg ser större ut, och det uppskattas alltid i min bok!

testpilotsrecension

Beardilizer’s skäggspray får av mig 3 av 5

+ Den bränns inte

+ Den orsakar inte hostningar och andnöd

+ Den luktar gott

+ Det får mitt skägg att växa större och fylligare

– Lite svår att applicera på små ytor med sprayen, det kommer lätt i ögonen

– Det bränner om man får det i ögonen 😉

1 svar »

Lämna en kommentar