betyg 4

Mirakelkräm?

Recension av Cicamed ASD 3-in-1 

Active Spot Treatment från Cicamed är en produkt som är perfekt för mig som fortfarande får enstaka finnar lite då och då. Den punktbehandlar finnar, reducerar ärr och missfärgningar på huden.

Resultaten har varit väldigt varierande. Vissa finnar försvinner redan efter ett par dar, på andra märker jag knappt nån effekt. Lyckligtvis så reducerar den ärr och missfärgningar överlag mycket bättre på mig. Ibland tänker jag att det är en mirakelkräm! Första området jag applicerade den på hade finnen i princip redan försvunnit och jag hade ställt in mig på ett ganska fult ärr som hade börjat synas. Men efter nån dag med ASD så var ärret som bortblåst! Andra gånger reducerar den bara lite grann, det är ganska svårt  att avgöra eftersom man inte vet hur det hade sett ut utan Cicamed men om jag jämför med hur resultaten brukar bli överlag för mig så är det definitivt en förbättring.

Jag gillar ASD 3-in-1, det är en bra fix som alla vi som får finnar borde ha i badrumsskåpet. För rätt var det är får man den där finnen, den där veckan man ska på fest eller när man precis score:at ett nytt telefonnummer.

cicamed_asd_3-in-1

Formatet på den lilla tuben är också bra. Liten och smidig, lätt att punktapplicera. Dock var det konstigt att man är tvungen att göra hål på pipen för få ut krämen (man fick inte med något verktyg i rätt storlek att peta hål med liksom).

Jag hoppas det kommer fler produkter av den här typen från fler märken för det är ett segment där det saknas fler alternativ.

groomingbetyg4

Kommentera

