betyg 2

Löddrar inte tillräckligt

Recension av The Bluebeards Revenge Concentrated Bodywash.

recension duschkräm

Efter att ha testat igenom Bluebeards rakprodukter – och gillat dessa mycket – så blev jag nyfiken när jag skulle få testa deras kroppstvål. En kroppstvål skall enligt mig, förutom att rengöra, gärna vårda och eventuellt kanske svalka och lugna huden, speciellt efter träning. Jag vill att min tvål löddrar bra och att doften förutom att vara god inte tar över andra dofter.

Bluebeard har förpackat sin produkt i en lite annorlunda flaska som är som en halv cylinder vilket gör att den sticker ut i badrumshyllan, men på ett bra sätt. Den har en riktigt bra doft, som jag känner igen från deras övriga produkter, som är diskret och avtar fort samt stör inte ut min efterföljande edt.

recension duschkräm

Men när det kommer till det övriga som en bra kroppstvål ska ha så faller denna lite platt. För det första så står det att den är koncentrerad och att man behöver liten mängd. Detta anser jag inte stämmer, för att få upp någon from av lödder måste ganska mycket användas och inte ens då löddrar denna speciellt bra. Den rengör ok men med tanke på pris så finns det billgare märken som ger ett mycket bättre resultat. Jag ger denna endast en tvåa och då enbart på att jag gillar doften och förpackningen.

testpilotsrecension

Kommentera

