Beard Brother

Mina näshår dansar salsa!

recension beard balm watermelon

Recension av Beard Brother Beard Balm Watermelon.

Jag har testat Beard Brother Beard Balm Watermelon och det står följande på Beardshop:

Beard Brother Beard Balm är ett 100% ekologiskt handtillverkat skäggvax. En vårdande styling för skägget som hjälper till att forma det och hålla ordning på ostyrliga skäggstrån. Det är baserat på närande essentiella oljor som vårdar skägget och ger en hälsosam lyster.
Doft: Watermelon – en frisk och fruktig doft

Här har vi en balm som jag verkligen älskar, den är ekologisk som i dagens Sverige är något som de flesta eftersträvar att använda sig av, ekologiska produkter vill säga. Den håller skägget på plats och är otroligt väldoftande. Jag personligen brukar inte gilla vattenmelon i doft men denna produkt får mina näshår att dansa salsa varje gång jag har det i skägget eller bara sitter och doftar ur burken.

Balmen kommer i en för mig exklusiv glasburk på 50ml och känns påkostad och skriker högkvalitet. Prislappen ligger på 199kr och är för mig värt varenda krona.

recension skäggvax

Doften: När man öppnar burken för första gången så slås man av hur väldoftande den är, Beard Brother har verkligen hittat ett riktigt väl fungerande recept som får balmen att dofta vattenmelon på ett bra sätt, den luktar riktigt fruktigt och gott nästan så man vill äta den istället för att ha den i skägget. Så gillar ni fruktiga, väldoftande produkter är detta verkligen en balm för er.

Betyg: Jag ger Beard Brother Beard Balm Watermelon 4½ av 5 med motivationen: Ett balm som håller det den lovar, den styr upp skägget och håller småstråna på plats, doftar otroligt bra och håller i sig under dagen som ett balm bör göra.

betyg 4,5

Kommentera

