betyg 5

Imponerad!

recension beard balm big red noble

Recension av Big Red Beard Balm ”Noble”.

Big Red ett företag jag haft ögonen på men aldrig fått tummen ur att testa, men nu har turen kommit till Big Reds Beard Balm Noble. En balm gjord på 100% naturliga ingredienser, vilket jag gillar, den inehåller, jojaba, argon och hampafröolja innehåller även omega 3, 6, och 9 som sägs stimulera skäggväxten, innehåller bivax.

Jag är faktiskt riktigt imponerad, mitt skägg har alltid varit lite bångstyrigt och inte velat det jag vill, men här har vi faktiskt en balm som gör det den säger. Jag brukar alltid föna mitt skägg innan jag tillsätter balmen, brukar ta lite mer en den rekommenderade ärtan i handflatan och applicera i skägget, sen använder jag mig av en svinborst för att jämna ut det för att sedan avsluta med en kam gjord i trä eller ben, brukar få kamma till ett par ggr om dagen men håller sig bra under hela dagen.

recension beard balm big red noble

Big Reds balm är lättarbetat och smälter fint i handen utan att bilda små klumpar som andra balms kan göra. Resultatet som jag nämna ovan är över förväntan, doften har en övervägande citrusdoft men man känner en liten hint av bivaxet dock inget som störde mig, riktigt fräsch. Förpackningen är riktigt snygg, en plåtburk riktigt snyggt designat som ger en exklusiv känsla. En burk innehåller 75ml och kostar 315kr, tycker helt klart detta är en prisvärd produkt som ger valuta för pengarna.

recension beard balm big red noble

Jag ger denna produkt 5/5 möjliga pga av den extremt snygga förpackningen och för att den faktiskt gör det den säger sig göra och luktar fräscht.

bäst i test

Kommentera

