betyg 4

Sjukt bra tvål!

Recension av Damn Good Soap Company Soap.

Jag är ingen frekvent tvålanvändare och tycker egentligen det är lite ohygienskt att på toaletten ta i nåt som massa andra kramat om. Så man kan säga att jag var lätt skeptisk till den här tvålen redan innan jag började använda den. Är den här handgjorda tvålen värt priset? Hur bra kan en tvål vara egentligen?

recension tvål

Svaret är: sjukt bra

Vet inte vad det är som gör att jag gillar den här tvålen så mycket, är det kanske den svarta barkaktiga looken och doften av nordiskt skog eller kanske det kaxiga namnet som gör att tvålen känns väldigt maskulin. Jag vet det är fånigt men kaxighet med glimten i ögat är oerhört sexigt. Jag är i alla fall säker på att drygheten och oförmågan att torka ut mina händer ligger på topp. Däremot är det ju ändå en tvål så känslan efter är ändå lite sträv/torr.

Den här tvålen kommer räcka hur länge som helst och den doftar suveränt. Det är svårt att hitta nåt på lokala ICA som har annat än insmickrande blom- och bär- dofter. Att den är handtillverkad i Utrecht känns lite överhipster men jag kan ändå inte låta bli gilla det.

testpilotsrecension

Kommentera

