parfymer

Tung, kryddig och träig!

recension herrparfym

Recension av Versace Oud Noir Edt.

Tung, kryddig och träig! Min street- och ungdomliga- sida strätar emot lite och det här är en doft som jag till en början inte tror jag kommer använda särskilt mycket. Men ju mer dagen går, ju mer charmar den mig tills jag ligger i sängen och tycker att Oud Noir är en riktigt najs doft. Doften håller länge och trots att jag normalt faller för friskare och mer insmickrande dofter ger den mig lite abstinens när jag inte bär den.

En maskulin-, självsäker-, afton- parfym som du bör ge en chans även om den inte fångar dig på direkten.

Kommentera

