KONTROLLTORNET

Välkommen Andreas, vår nye skäggvårdstestare!

testpilot skäggvård

Nu är det dags att presentera vår nya Testpilot Andreas. Som inte bara har ett stiligt skägg utan dessutom ligger bakom sajten Ratemybeard.se där han recenserar skäggvård. Vi låter honom få presentera sig själv:

Eftersom detta är min första recension här så tänkte jag att jag skulle presentera mig lite. Jag heter Andreas, jag är 31 år gammal och jag jobbar som Annonsproducent i Stockholm sedan 2.5 år tillbaka. Jag är en hängiven skäggväxare som startade hemsidan Ratemybeard.se i oktober 2013, det är en sajt som vänder sig till skäggiga män i huvudsak, men också skäggälskande människor från hela världen.

Grundtanken med sajten är att man ska ladda upp en bild på sitt skägg, få folk att rösta på det och sen om man har tur, vinna skäggprylar i slutet av varje månad. Förutom skäggbilder så finns det massor av recensioner, tävlingar, bloggar etc. Så gillar du skägg och allt runt omkring, kolla in Ratemybeard.se

Så, nu vet ni vem jag är och vad jag gör.

Kategorier:KONTROLLTORNET

Tagged as: ,

Kommentera

