betyg 2

För en längre/luftigare snebena som inte är tokslickad

Recension av The Bluebeards Revenge Pomade.

Jag har testat den både på jobbet å på mig själv. Jag får inte riktigt kläm på den som produkt, den är för vissa hår bra för fingerstyling å för att sen på nästan samma typ av hår/frisyr inte funka alls så bra. Jag har använt den i så gott som torrt hår å kammat men den känns inte ”stark” nog att fixera frisyren. Hålla den på plats. Den spricker/släpper lite i fogarna för den känns inte kletig nog att hålla kvar en välkammad frisyr.

När jag gör en lite kortare fingerfixar variant kommer den mer till sin rätta. Jag kan tänka mig att den kan fungera på en lite ”längre/luftigare” snebena/snekammad frisyr som inte är så tokslickad mot skalpen utan med mer volym/luft i.

recension hårstyling

Doften är riktigt angenäm, frisk men inte citrusig. Fräsch. Produkten kommer i en rund plastförpackning med skruvbart lock. Enkelt att återsluta å inget onödigt kladdande med sladdriga lock.

Jag ger The Bluebeards Revenge Pomade 2 1/2 av 5, ingen produkt som jag ramlar av stolen av men definitivt vill utforska mer!

recension

testpilot big t barberare

Kommentera

