Övrigt

Jag rekommenderar starkt ett köp!

Recension av Arko Shaving Soap Stick.

Det var ett sant nöje å få testa en sån klassisk produkt!

recension rakskum

Allt med den känns bara så helt rätt på ett klassiskt manligt vis, inte ett macho Lasse sätt. Doften får mig att minnas ungdomens dagar när det var Tulipan Negro som frätte hål i armhålorna. Jag älskade den doften, samma här.

Jag ska börja med å säga att jag inte använt den med en rakborste! Jag blötte upp ena toppen tills den började ”löddra” å använde på samma sätt som ett limstift mot halsen. Jag gned ena toppen mot halsen, den löddrande för å få mitt raklödder på plats. Själva löddret är väldigt bra, kompakt å fyller sin funktion de luxe.

Glidet av löddret måste jag säga är bland det bästa jag upplevt på vääääääääldigt länge. Håll det fuktigt å du kan utan problem ta din tid med rakningen. Enda nackdelen jag kan se med det sätt jag gjorde det på är att den kan bli ”slaskig å sliskig” i badrumsskåpet.

Förpackningen bara skriker köp mig om man gillar lite mer nostalgi å färg. Jag ger Arko Shaving Stick 4 1/2 av 5 för att den är så pass bra som den är å jag STARKT rekommenderar ett köp!

testpilotsrecension

testpilot big t barberare

Kommentera

