betyg 5

Ett perfekt lödder

Recension av The Bluebeards Revenge Shaving Cream.

recension the bluebeards revenge

Då är huden förberedd genom rengöring, uppvärmning och smord med några droppar rakolja. Dags att vispa ihop lite raklödder. Under en månad har jag testat en kräm från The Bluebeards Revenge som är ett av Groomings nya märken. Det är väldigt lätt att få till ett perfekt lödder med krämig konsistens om du har en bra rakborste. Jag låter löddret sitta ett par minuter så ingredienserna får verka. Här har engelsmännen hittat på något de kallar Declerine som skall reducera återväxten och det med hela 30%, under denna månad jag testat så kan jag inte svära på att så är fallet men du får ett perfekt lödder som med rätt rakverktyg ger ett lent ansikte utan irritation, jag har även märkt att skärsår minskat drastiskt.

recension the bluebeards revenge

En burk räcker länge och med ett lågt pris kan jag inte annat är ge full pott till The Bluebeards Revenge Shaving Cream.

bäst i test

Kommentera

