betyg 5

Slutbetyget blir skyhögt

testpilotsrecension

Vår testpilot och Movember Crew-medlem Måns recenserar The Bluebeards Revenge Post Shave Balm

recension rakprodukter the bluebeards revenge

För dig som inte läst recensionen om The Bluebeards Revenge Shaving Cream föreslår vi att du gör det först!

The Bluebeards Revenge Post Shave Balm följer inslaget spår och är även den en riktigt angenäm produkt. Jag skulle vilja sträcka mig till att säga att det är en av de bästa produkterna inom området. Konsistensen är lite mjukt geléaktig och luktar fantastiskt av hasselnötter och aloe vera. Känner jag även lite honung? Ja, jag tror faktiskt det. Som återfuktare är den grym och huden känns både lugn och välmående efter bara en liten klick direkt efter rakning. Något jag ofta har problem med är att den här typen av produkt är alldeles för oljig och känns fet. Det ger dels en obekväm känsla och det kan ibland också försvåra användandet av ansiktskrämer då feta prylar tenderar att ”stöta bort” andra produkter men här var det inga som helst problem. Huden kändes ren, fräsch och mjuk i flera timmar efteråt. Precis som rakkrämen innehåller även The Bluebeards Revenge Post Shave Balm Decelerine för att hämma skäggväxten.

Slutbetyget blir skyhögt. Det här är nämligen bland det bästa du kan ge dig själv. Båda produkterna landar på en topplacering för sin mångsidighet, kvalitet, känsla, doft och prislapp. Så om du kan leva med att ha dödskallar liggande i badrumsskåpet så är det bara att investera i ditt framtida lite bättre jag.

bäst i test

Kommentera

