betyg 5

Jag diggar det!

Recension av Hanz de Fuko Natural Conditioner

naturligt balsam för män

Hanz de Fukos balsam är precis lika kryddig som sitt siamesiska schampoo. En hel radda med en massa bra plantextrakt och grejor. Gör håret riktigt fylligt, livfullt och lättstajlat. Jag diggar det här balsamet, speciellt i kombination med Hanz de Fukos Natural schampoo. Kort sagt är det skitbra.

Fylligt volymigt hår är inte helt självklart för mitt hårda asiatiska hår. Att få det att göra som jag vill kan rätt lång tid och oftast ger jag mest upp. Men med Hanz de Fuko är blir jag nästan glad att ställa mig framför spegeln varje morgon.

Konsistens på balsamet är lite smörigt, vilket är lite ovanligt men funkar. Det doftar svagt av nåt fräscht vaniljigt och egentligen int så mycke mer att säga. Eller jo, visste ni att man kunde raka sig med balsam ifall det krisar? Kolla in det här klippet:

bäst i test

Kommentera

