betyg 4

Ger kroppen fukt & vård

Recension av Bulldog Original Body Lotion

Efter den här härliga sommaren med sol och bad har nog flera med mig insett vikten av att smörja in sin hud och då inte bara i ansiktet. En kroppslotion skall ju ha egenskaper som först och främst har fuktighetsbevarande effekter men även vårdande är ju ett stort plus. Enligt mig ska den inte ha en för kraftig doft då man gärna använder sin favorit edt och inte vill ha en doftkrock.

Bulldog lyckas nästan fullt ut då den är vårdande och ger fukt men den doftar något för starkt och något för länge. Det luktar inte illa och struntar man i att använda andra dofter så är den ganska behaglig med sin maskulina örtighet. Jag har inte riktigt fått in rutinen att efter varje dusch smörja in mig men de gånger jag kommer i håg märker jag klar skillnad med denna så den håller vad den lovar och jag ger den en fyra för goda egenskaper men ett avdrag för att doften är något för stark för mig!

recension av bulldog kroppslotion

groomingbetyg4

 

Kommentera

