Anthony Logistics

Marängskum

Recension av Anthony Body Building Hair Thickening Shampoo

Jag hör till dem som inte gärna tvättar mitt hår så ofta, då jag tycker det är lättare att styla håret då det är lite ”smutsigt”. Däremot har mitt hår med tiden (och inte så frekventa frisörbesök) blivit rätt tunt och slitet. Därför var det spännande att få prova på denna produkt.

Man blöter håret som vanligt och sedan masserar man in en liten klick shampoo i håret, det blir ett skum och man låter det sitta i och verka 1-2 minuter. Sedan sköljer man håret noggrant och upprepar processen och det är nu det blir intressant. Den andra gången så blir samma lilla shampooklick till ett ”massivt tjockt marängliknande” skum som känns helt fantastiskt. Ungefär som raklödder men i håret. Jag vet såklart inte om denna skumeffekt är det som gör att det fungerar men det känns bra i alla fall.

anthony schampo för tunt och skadat hår

Jag tror även att produkten fungerar som den utlovar. Jag tvättar håret oftare nu och håret känns mer levande och tjockare!

groomingbetyg4

testpilot josef

Kommentera

