Anthony Logistics

En ny favorit

Recension av Anthony Algae Facial Cleanser

En ansiktsrengörare skall ju ge just det, ett rent ansiktet, men efter att genom åren ha provat en mängd olika märken i olika prisklasser så har jag upptäcket att skillnaden på ett rent och rent ansikte är större än man tror.

För det första så tycker jag att det är viktigt hur mycket det löddrar och här varierar ansiktsrengörarna mycket, allt ifrån inget till rena bubbelexplosionen. Under testet med Anthonys alg-tvätt har jag hittat en ny favorit, en liten mängd ger ett lätt krämigt lödder som är mjukt och doftar godis (doften försvinner efter tvätt). Då den har ett digert innehåll låter jag rengöringen ta någon minut så ingredienser får verka och sköljer sedan med ljummet vatten och avslutar med lite kallt vatten så porerna sluter sig.

recension av anthony ansiktsrengöring

Jag har normal hudtyp som ibland kan bli lite torr och jag gillar inte om ansiktsrengöringen är uttorkande vilket denna inte är. Resultatet efter denna är riktigt bra och i kombination med en scrub en gång i veckan så ger denna en toppen-regöring.

Den kostar lite mer men kvalitén är hög och produkten är dryg så den får en fyra men skulle nog få en femma om den kom i pumpförpakning.

groomingbetyg4

Kommentera

