Anthony Logistics

Säg adjö till torr hy

Recension av Anthony Logistics All-Purpose Facial Moisturizer.

Anthony All-Purpose Facial Moisturizer är en vitaminberikad fuktkräm som hjälper till att minimera åldringstecken och som den gör det! Faktum är att det här kan vara den bästa återfuktaren jag testat genom åren.

fuktighetskräm för män

Jag lider visserligen inte av någon särskilt torr hud men jag använder ändå en fuktighetskräm som en del av den dagliga rutinen. Det är trots allt en hel del påfrestningar som människokroppen, inte minst ansiktet går igenom varje dag. Utmaningen tycker jag är att hitta en produkt som är effektiv, prisvärd och helst så skall den ju lukta gott också men nu kan jag äntligen sluta leta. En enda liten klick av Anthony All-Purpose Facial Moisturizer ger min hy en pigg och fräsch look som sitter i hela dagen.

Till och med i luftkonditionerade utrymmen, såsom flygplanskabiner och hotellrum skyddar den på ett imponerande sätt och jag känner mig aldrig uttorkad som man gärna gör i dessa miljöer. Som pricken över i luktar den alldeles förträffligt. Lite aprikos, lite lakrits.

Skall jag hitta något att klaga över så är det doseringspipen som är lite väl tilltagen, vilket kan resultera i att man överdoserar om man trycker lite för hårt. Plasttuben är på 74 ml och den räcker hyfsat länge.

Jag har under en månads tid använt Anthony All-Purpose Facial Moisturizer varje morgon och kväll och den är nu en del av min vardag. Det är en “keeper” och ett givet köp för alla som är rädda om sin hy.

bäst i test

Kommentera

