Antiga Barbearia

Angenäm

Recension av Antiga Barbearia Ribeira do Porto Soap

Om skägget ska få lyx så bör väl kroppen få det också.

Redan när jag öppnade förpackningen slogs jag av den galet trevliga doften. En ganska komplex historia så jag har saxat beskrivningen direkt från grooming.se ”En träig och syrlig doft från Italiensk bergamott och bitter apelsin, med ett kryddigt och fruktigt inslag från magnolia och jasmin. I basen finns mysk, cederträ och en hint av labdanum.

recension av antiga barbearia kroppstvål

Tvålen löddrar rejält, rengör bra men torkar inte ut huden som andra tvålar tenderar göra. Den angenäma doften ändrar sig en aning när man tvagar sig men återgår till sitt forna jag direkt efter torkning. Detta är definitivt en tvål jag kommer fortsätta med.

groomingbetyg4plus

Kommentera

