betyg 5

Älskar!!!

Recension av Ole Henriksen Truth Creme Advanced Hydration

Månadens recension är om en fuktighetskräm från Ole Henriksen, truth crème advanced hydration, vad kan jag säga, älskar!!!!!

Som vanligt levererar Henriksen en produkt som ger huden en fantastisk upplevelse. Produkten är otroligt dryg, lättapplicerad, lämnar huden rejält fuktad och lämnar ingen blank yta. Fuktkomplexet innehåller en rejäl dos c-vitamin, som aktiverar cellförnyelse och kollagen.

recension av ole henriksen fuktighetskräm

Efter att ha använt i en månad har huden fått ny lyster och föryngrats, känner mig minst fem år yngre! Jag har tidigare testat produkter från Ole Henriksen och jag rekommenderar hans produkter till alla mina bekanta! Prismässigt ligger produkterna i det dyrare segmentet, men är dryga och mycket hud-och miljövänliga.

Köp!

Ger produkten 5+++++

groomingbetyg5

testpilot anders

Kommentera

