Anthony Logistics

Fräsch och mild ansiktsskrubb

Recension av Anthony Facial Scrub

Anthony Logistics for Men är ett märke som jag nyligen fått upp ögonen för. Jag tycker att produkterna luktar gott och går att köpa för bra priser. Deras Facial Scrub är en ansiktsskrubb som ska exfoliera huden och ta bort döda hudceller.

Skrubben är doftfri/parfymfri men ingredienserna doftar lite milt och fräscht. Jag tyckte det var bra att ha denna i duschen så att jag kom ihåg att skrubba ett par gånger i veckan. Enligt mitt tycke känns den lite väl mild. Det känns som mycket kräm/gelé och få korn. Speciellt i jämförelse med Ole Henriksen Walnut Complexion Scrub som är mycket mer koncentrerad. I och med att den är så pass mild tror jag att man utan problem kan använda den oftare än 2 gånger i veckan. Lite efter behov.

recensoion av anthony logistics for men skrubb för ansikte
Det är praktiskt med en tubförpackning med snabblock. Det gör det enklare att få ut rätt mängd utan att kladda. Jag tycker Anthony Facial Scrub är en helt okej ansiktsskrubb som får ansiktet att kännas fräscht och inte uttorkat. Den är väldigt dryg så den håller länge.

groomingbetyg4

 

Kommentera

