American Crew

Kanske för den med tidsbrist?

Recension av American Crew Classic 3-in-1

Då var det dags för en leverans igen, denna gång en flaska från American Crew, innehållande duschkräm, schampo och balsam. Tre saker i en flaska alltså. En viss skepticism infann sig omedelbart, med tanke på att jag redan använder American Crews schampo, balsam och duschkräm, i tre separata förpackningar.

recension av american crew kombinerat schampo duschkräm och balsam

Efter några gångers användande så kunde jag konstatera att samtliga mina farhågor besannades. Dusch crèmen torkade ut huden och schampot torkade ut hårbotten, så det fick vara nog därefter.

Jag skulle beskriva produkten som en dyrare mer exklusiv Dubbel-dusch, som visserligen är betydligt bättre, men den är i mitt tycke fortfarande inte bra. Produkten lämpar sig nog för den på språng med stor tidsbrist, eller kanske som en extraflaska på gymmet. Betyget blir 1 av 5.

groomingbetyg1

 

Kommentera

