betyg 4

Lyxig återfuktning för kroppen

Recension av Neal’s Yard Remedies Frankincense & Mandarin Body Lotion

Helt underbar bodylotion för alla hudtyper! En ganska tjock konsistens som känns lyxig och som gjort underverk för delar av min torra hud.

Innehåller tonande frankincense och mandarin kombinerat med en essentiell fettsyrerik blandning av jojoba, mandel och pumpafröoljor för att återfukta, mjukgöra och ge fastare hud. Om jag läst på rätt, innehåller den även antioxidant hampfröolja. Jag har använt hampaprodukter tidigare och de har alltid varit ganska återfuktande och denna kräm är inte annorlunda. Med alla dessa positiva ingredienser känns det som om min hud får en god fuktdrink varje gång jag använder den.

Recension av Neal's Yard Remedies bodylotion

Många av Neal’s Yards produkter kommer i mörkblå glasflaskor med kontrasterande etiketter som bidrar till att de ser exklusiva ut. Flaskorna är gjorda för att se ut som gamla apoteksflaskor, vilket ger dem en klassisk retro-look.
Så även denna kommer i en fin hög glasburk och med en pump i toppen, vilket gör det lätt att få ut krämen.

groomingbetyg4plus

Kommentera

