American Crew

Rengörare på djupet

Recension av American Crew 24 Hour Deodorant Body Wash

Jag har under lång tid varit ett stort fan av American Crew´s produkter och har testat en hel del. Sammanfattningsvis kan jag lugnt konstatera att jag aldrig varit missnöjd. Inte heller blir jag besviken när jag testar 24-hour Deodorant Body Wash, ett coolare och mer effektivt alternativ till den vanliga duschkrämen eller tvålen.

american_crew_24_hour_deodorant_body_wash

Här kommer en bodywash med drag i, det känns på den lite mentholaktiga doften och när den hamnar på huden. En försiktig, pirrande känsla uppstår och det behövs bara en liten mängd då jag tycker den är väldigt dryg. Det är faktiskt en duschupplevelse utöver det vanliga, uppfriskande och en riktigt skön och superren känsla efteråt. Duschkrämen hjälper dig att kontrollera doften på huden, ska ha en antibakteriell verkan och ha en lugnande effekt och motverka uttorkning, vilket ofta kan vara ett problem med duschprodukter.

Förpackningen är den klassiskt snygga mörkbruna flaskan som rymmer hela 450 ml, något man blir ännu gladare över när man fått ytterligare en favorit!

groomingbetyg5

Kommentera

