betyg 5

Borde finnas i allas doftgarderob!

Recension av Neotantric Fragrances Citric Metal Kamasutra

Neotantric Fragrances fortsätter med sin provokativa image och på en av de första parfymerna jag fått testa den här gången har de en ball-gag:ad man på flaskan. Skönt med ett företag som vågar sticka ut tänker jag och spritsar på mig lite Citric Metal *sniff sniff*

neotantric_fragrances_citric_metal_kamasutra

Wow. Det här kan vara den najsaste parfymen jag använt på flera år! Eller kanske någonsin?! Normalt förknippar man Neotantric med översensuella parfymer men den här är fräsch och lätt och doftar hur fantastiskt som helst. Jag är svag för både bergamott och citrus-dofter som finns i den här, men det sjuka är att de har lyckats blanda in viol, som jag normalt sätt dissar parfymer för redan när jag läst innehållsförteckningen. Men här har de lyckats balansera den så det inte tar över. Blandning ger en hint om nåt metalliskt men det är inte alls det jag skulle beskriva den här parfymen som. Den är mer…. god, och jag har inte använt någon annan doft som är så sportig utan att vara sportig och sensuell utan att vara sensuell.

Jag är helt enkelt galen i den här och den borde vara en del av allas doftgarderob. Köp.

groomingbetyg5

Kommentera

