betyg 4

Skonsam & effektiv

Recension av Jack Black Face Buff Energizing Scrub

Jack Black är ett ganska nytt märke på våra breddgrader som inte har någon som helst koppling till skådespelaren och partyrockern Jack Black. Det är lika bra att vi reder ut det med en gång då jag fått frågan flera gånger. Faktum är att upphovsmännen bakom detta amerikanska hudvårdsmärke redan tjingat namnet innan nämnda karl slog igenom men nog om det. Jag har fått testa några olika produkter i deras serie och jag vill börja med att säga att märket håller hög kvalitet rakt igenom men det finns ett litet problem som jag kommer att återkomma till.

Först ut – Jack Black Face Buff Energizing Scrub

jack_black_face_buff_energizing_scrub

En vitaminfylld mentholdoftande scrubkräm som är både skonsam mot huden men samtidigt effektiv. Genom att använda produkten regelbundet förebygger man också inåtväxande hårstrån och rakningen går som en dans. Jag gillar verkligen att man inte behöver skrubba särskilt mycket eller hårt för att få önskad effekt. Den finkorniga krämen gör jobbet på ett förstklassigt vis och huden känns både len och fräsch efter behandlingen. Jag har använt den 3-4 gånger i veckan för bästa resultat.

groomingbetyg4plus

Kommentera

