betyg 4

Utmärkt kvällsdoft

Recension av Dolce & Gabbana The One Gentleman Edt

Erkänner – först var jag lite besviken och tyckte att inte att detta var något för mig.

Men efter en timma utvecklades den till något ganska speciellt -varmt och sött. Då upplevde jag den som en ganska välbalanserad och elegant doft. Den planar ut i en slags karamelliserad vanilj och träig doft. Jag tror att hemligheten ligger i mixen mellan vanilj och peppar.

dolce_&_gabbana_the_one_gentlemen_edt

För mig fungerade den utmärkt som kvällsdoft. Letar Du efter en bra kvällsdoft som kommer att få de som står intill Dig att komma ännu närmare, ge denna ett försök.

groomingbetyg4

Kommentera

