betyg 4

Överlevnadskit för nattsuddare

Recension av Rehab London Revive Survive

Enligt förpackningen är Rehab London Revive Survive en ansiktskräm som skall motverka tidens tecken. Inte främst som i åldrande, snarare som i utmattning. Ni vet, när man inte har sovit ordentligt, jobbat alldeles för mycket eller festat hela nätterna. Produkten skall användas varje dag, morgon eller kväll och jag bestämde mig för att hårdtesta denna, av kändisar hypade brittiska, helt naturliga mirakelkräm. Skulle detta vara räddningen jag länge sökt?

Det var trots allt semester och tillvaron såg därmed något annorlunda ut så jag tänkte utsätta mig själv för en galen testprocess. Många timmar i stekande hetta, TV-spel i mörka rum skulle varvas med sena utekvällar och få sovtimmar. Nu skulle engelsmännen sättas på prov.

Efter att ha misshandlat kropp och själ under en månads tid kunde jag dra följande slutsatser:

Jag använde krämen på morgonen och tack vare den smidiga pumpmekanismen gick doseringen både snabbt och utan problem. Efter en ansiktstvätt med Murad Clarifying Cleanser fördelade jag Rehab London Revive Survive jämnt i ansiktet och kände faktiskt en uppiggande reaktion direkt. Tyvärr luktar produkten gammal torkad lera, visserligen med ett diskret mintinslag men det får man väl ta när ingredienserna är 100 % ekologiska. Faktum är att resultatet var långt över förväntan, jag kände mig betydligt mer utvilad än vad jag egentligen var men jag såg också piggare ut, något som också påpekades av min umgängeskrets.

rehab_london_revive_survive

Jag var nöjd. Tack vare Rehab London Revive Survive hade jag lurat både min omgivning och kropp. Det hjälper givetvis inte i långa loppet men under perioder när man kanske inte riktigt kan få sin skönhetssömn eller om man bara känner sig allmänt hängig, då hjälper den åtminstone för stunden.

groomingbetyg4plus

Kommentera

