betyg 3

3 från Jack Black

Recension av Jack Black hudvård för män

jack_black_cleanser

Jack Black Pure Clean Daily Facial Cleanser

Jag tycker att detta är en av de bättre ansiktstvättarna som introducerats på marknaden. Tro mig, jag har provat de flesta märkena från A-Z.

Denna är mycket mild och fungerar bra för blandhy eftersom den har en toner komponent. Innehåller naturliga ingredienser och priset är helt rätt jämfört med andra produkter. Man behöver inte använda mycket. Doften är extremt lätt och knappt märkbar, vilket är bra för känslig hud. I korthet – en vinnare!

groomingbetyg4

 

Jack Black Face Buff Energizing Scrub

Jag har provat många skrubbar genom åren och denna platsar in på min topp tre lista. Det är inte för tuff mot huden utan man känner sig ordentligt ren och fräsch. Mentolen väcker upp både huden och Dig själv. Ingen överdriven doft, men ändå maskulin. Fungerar utmärkt om Du behöver en extra uppfräschning efter en lång utekväll.

groomingbetyg4

 jack_black_all_day_oil_control_lotion

Jack Black All Day Oil-Control Lotion

Prismässigt en helt ok produkt. Den gör jobbet men för mig håller den mig inte matt i hyn hela dagen. En liten besvikelse i en förbaskat snygg förpackning. Kvalitetsmässigt ligger den ett snäpp under mina topp två märken – Peter Thomas Roth och Dr Brandt.

groomingbetyg3

Kommentera

