Övrigt

Oh, Yes!

Recension av Rodial Glamoxy Snake Serum

Denna månad fick jag testa något jag velat få mina händer på och framförallt i mitt ansikte. Har längtat att få njuta av något dylikt….Då undrar ni nog vad jag trånat så hett efter…

Ett muskelavslappnande serum som heter Rodial Glamoxy Snake Serum, består av en neuropeptid som förutom att den slappnar av den ytliga muskulaturen och därigenom slätar ut ytliga rynkor även ger lyster och fräschör. Den är extremt dryg, men är pga pumpen lite svår att dosera rätt, kommer gärna lite för mycket och med tanke på priset, 1525:-, vill man inte att den ska ta slut för fort.

recension anti-age serum rodial snake complex

Den gör verkligen ett fantastiskt jobb och jag kände hur huden blev yngre och slätare, doften är långt  ifrån kemisk, doftar sol och sommar, friskt, nästan blommigt, en aning jasmin, bara det gör att man gärna tar lite extra för lite doftterapi. Serumet ska appliceras morgon och kväll på rengjord hud och efterföljas av din vanlig fuktcreme. Jag märkte en tydlig skillnad bara efter två gånger, första gångerna kändes huden varm och lite stickig, ungefär som efter ett getingstick, men inte alls smärtsamt!

Effekten ger jag 5+, men priset känns lite väl i överkant för 25 ml, så det handlar nog om vad man vill ge sig själv när det gäller kriget mot ålderstecken. Men funkar gör den!

testpilot anders

Kommentera

