Neotantric Fragrances

Delade meningar

Recension av Neotantric Fragrances Dirty Money Edt

Äntligen en doft som är speciell men ändå inte tar över, jag kände direkt när jag luktade på denna nya doft, av svenska Neotantric Fragrances, att jag fått en ny favorit. Dess blandning av trä, tobak och peppar ger tyngd medans Jasmin och citrus ger fräschet och mötet mellan dessa ger en doft som du har med dig hela dagen och ger en själv och de i ens närhet en angenäm doftupplevelse. Den funkar både som dag- och kvällsparfym men kanske då att man ökar på mängden lite innan fest. Detta är min vårfavorit bland parfymer och en solklar 5:A till denna doftblandning! Testpilot Patrik, 41

 

Har testat Neotantric Fragrances nya Dirty Money.. Det första som slog mig var den varma trädoften, som sen övergick i en not av mossa och nappa. Tyvärr försvinner doften väldigt snabbt, ungefär som en citrondoftande sommarparfym, trodde att trädoften skulle vara längre. Så omdömet blir knappt godkänt, inget jag skulle lägga pengar på. Sorry…  / Testpilot Anders, 49

Kommentera

