betyg 4

Helt suverän!

Recension av Ole Henriksen Total Truth Eye Creme SPF15

Tack Grooming, för att Ni lät mig prova denna produkten!

Ole Henriksen Total Truth Eye Creme – Tycker den är helt suverän!

Jag har då haft förmånen att testa på denna ögonkräm. Under de senaste åren har jag känt av mindre elasticitet under ögonen. Krämen tas upp bra av huden och efter ett par veckors användande kan jag definitivt säga att det märks skillnad i elasticitet och fasthet i huden runt ögonen.

OK – mina rynkor är inte helt borta, men de har definitivt minskat.

recension ögonkräm med solskydd

Ligger i den övre prisklassen men den tjocka krämen gör att man inte behöver använda mycket.

Detta är absolut en favoritprodukt som jag kan varmt rekommendera. Jag kommer definitivt att köpa den.

Kommentera

