4VOO

Ett lite lyxigare, uppfriskande lyft för ögonen

Recension av 4VOO Rejuvenating Under Eye Gel

Jag har varken problem med påsar under ögonen eller att ögonen ser trötta ut. Men däremot så har jag haft problem med att området kring ögonen blivit torrt och rödflammigt.

4VOO Rejuvenating Under Eye Gel är en ögongelé som motverkar påsar under ögonen, mörka ringar, fina linjer och rynkor. Den ligger förpackad i den sedvanliga silvriga förpackningen som kännetecknar 4VOO. En praktisk pumpflaska gör det väldigt lätt att få ut en liten mängd med ögongelé. För det behövs verkligen inte en större mängd än ett knappnålshuvud. Denna produkt är dryg, riktigt dryg.

recension av ögonkräm

Ögongelén har inte någon speciell lukt vilket jag tycker är rätt skönt. Det räcker gott och väl med att ansiktskrämen doftar. Som sagt behövs det en väldigt liten mängd. Klicka ut på ringfingret och dutta på huden. Börja vid ögonvrån och jobba dig in mot näsroten. Jag duttade även ovanför ögonen. Direkt känns det svalt och uppfriskande på huden. En fräsch känsla! Efter några veckors användande märker jag lite skillnad. Jag är inte längre torr eller rödflammig runt ögonen vilket är superskönt. Utöver det har jag inte märkt någon mer förändring. Skrattrynkorna finns kvar!

Jag är nöjd med 4VOO Rejuvenating Under Eye Gel eftersom jag blivit av med mitt problem.  Ögongelén känns effektiv och ett stort plus att den är så dryg. Den kommer finnas kvar länge i badrumsskåpet. Priset är rätt högt, 695 kr, speciellt för mig som inte har mer problem än att jag varit torr runt ögonen. För mig hade det räckt med Recipe for men Under Eye Gel för 239 kr. Känner du för något lyxigare så rekommenderar jag 4VOO starkt.

Kommentera

