betyg 4

Håller vad den lovar!

Recension av Dr Brandt Pores No More Vacuum Cleaner

Efter en underbar ansiktsbehandling på Grooming Studio på Strandvägen (det besöket är en annan recension) så fick jag tips om en produkt som minskar porstorleken. Jag har länge haft väldigt stora porer, speciellt kring och på näsan och jag brukar vara svår när det gäller att köpa en så kallad mirakelprodukt, helt enkelt för att flertalet inte håller vad de lovar, men produkten jag köpte med mig efter inrådan var Dr Brandt Pores No More Vacuum Cleaner.

djuprengörande ansiktsmask för stora porer

Med begränsad vana av ansiktsmasker sedan tidigare tog jag lite för mycket vid första tillfället och efter utsatt tid på tio minuter så hade inte den utlovade stelnande ”blåvita” ton på produkten dykt upp på och runt näsan och jag kände mig något besviken. Jag plockade upp behållaren ett par veckor senare och denna gång applicerade jag mycket mindre och efter ett par minuter dök en stickande känsla upp och jag kände att något var på väg att hända, när jag efter 10 min sköljt av allt och kollar i spegeln ångrar jag att jag inte fotade för det var skillnad både på antal och på porstorleken.

Efter ett par dagar så var det mindre skillnad men efter regelbunden användning (ca en gång i veckan) så kvarstår resultatet och och jämfört med innan har jag en helt klart förbättrad hudstruktur. Ett minus är att det är svårt att få ur det sista ur behållaren och att den lätt torkar i toppen, men bortsett från det så är det helt klart en produkt som håller vad den lovar!

Kommentera

