betyg 5

Röd, svensk och genialisk

Recension av Recipe for men Facial Moisturizer

Facial Moisturizer från svenska Recipe for men har funnits med en tid och är ett absolut måste i mitt badrumsskåp. Som en tonåring med blandhy upplever jag att huden alltid går i perioder där den är fet en dag och torr en annan. Just av denna anledning kräver jag en fuktighetskräm som varken gör huden fetare eller torrare – min hud skall vara nollställd.

recension hudvård för män

Matt och mjuk effekt

Fuktighetskrämen passar fantastisk bra när huden befinner sig i en fet period. Den ger en fantastisk matt effekt som håller tills det är dags för kvällen och återanvändning, samtidigt som den håller huden mjuk. Doften då? Recipe for men Facial Moisturizer är mycket milt parfymerad och avger en diskret doft av friskhet. Doften håller dock inte i sig när huden väl absorberat krämen och godsakerna.

En underbar fuktighetskräm som passar män med blandhy. Priset på 239 kronor ger dig 75 ml fantastisk fuktighetskräm i en röd och fantastiskt designad tub. Efter rakning känns den lugnande och uppfriskande. Tvätta ansiktet med valfri rengöringskräm och använd Facial Moisturizer på din rena och torra hy. Jag ger den en femma! /TestPilot Patrick, 17

testpilotsfavorit

Kommentera

