betyg 5

Westcoast Salvation!

Recension av California North Razor Shave Cream

testpiloterna

CoPilot Konrad, 25 årig lärarstudent.

”Mitt blivande jobb handlar till stor del om att exponera sig inför publik, jag ska förmedla kunskap och inspirera människor till personlig utveckling. En del av att leverera, oavsett om det är för en publik, en klass eller i vilket annat socialt sammanhang som helst, kräver ett vårdat yttre. Min mormors motto håller än idag: hel och ren. Ingen blir inspirerad av en ovårdad, odör-vidrig och allmänt dekadent personlighet.”

rakkräm recensionJag har testat California North Razor Shave Cream. Van vid lödder som jag är reagerade jag till en början med besvikelse – var är löddret och hur ska detta gå? Jag följde i alla fall min invanda arbetsgång och lät icke-löddret verka i någon minut innan jag satte hyveln till verket. Döm om min förvåning – aldrig mera lödder!

Trots avsaknaden av det klassiska skummet var rakningen behaglig och aldrig någonsin har jag upplevt ett slätare resultat. Jag är relativt grov i min skäggväxt och behöver därför en produkt som får hyveln att smeka kinden likt en F1 bil mot banan – California North Razor Shave Cream; jag är frälst!

Kommentera

