betyg 3

För dig som kräver lite mer

Recension av Ole Henriksen Fresh Lips

Inga mer frasiga läppar.. Ole Henriksen Fresh Lips är ett läppbalsam för den kräsne. Det ökar blodcirkulationen, vårdar och tar bort eventuella överskottsceller. Det innehåller även SPF 15 vilket ger ett bra skydd för läpparna mot UV-ljus, speciellt nu när våren nalkas.

Dina läppar kommer kännas mjuka och väldigt fräscha då detta läppbalsam har många positiva fördelar så som E-vitamin – som är läkande, kakaosmör – som gör läpparna mjuka och lena samt menthol – som ökar blodcirkulationen, och sist men inte minst salicyra – som tar bort gammal hud. Mentholen är dominerande på läpparna då det ger en kylande och fräsch effekt.

recension cerat

Jag började med att skrubba mina läppar med en varm handduk och applicerade sedan Fresh Lips. Efter några dagar kändes mina läppar oerhört mjuka och fräscha, skillnaden mot vanligt Lypsyl var väldigt stor. Detta är väldigt populärt hos damerna kan jag lova.

Det som jag upplevde lite negativt och som drar ned betyget är att tuben är ganska stor, och lite klumpig att ha i fickan samt priset på 245:- annars är det bara positiv respons som gäller.  /TestPilot Hadi, 25 år

Kommentera

