betyg 5

Spelar i en egen liga..

Recension av Murad Blemish Treatment Concealer Light

Den här concealern är garanterat den bästa jag använt någonsin. Jag har prövat produkter från Loréal tidigare men det går inte ens att jämföra. Dels finns den här i två olika nyanser och Light-versionen passar utmärkt till skandinavisk hy. Dessutom så både täcker den ordentligt utan att lämna ett sminkat intryck.

Det jag nämnt hittills är bara ytan på denna härliga produkt. Den har ett smidigt hölje och är oerhört lätt att ta med.

recension concealer acne

Under ytan på det man ser vid första intrycket så döljer sig en concealer som inte bara täcker utan även hjälper till med att ta bort finnar och rodnader. Alltså både täckande och läkande.

Priset på 400kr är ligger lite i den dyrare klassen men för denna produkt är det värt det utan tvekan! Den räcker riktigt länge och komme helt klart stanna kvar i mitt badrumsskåp ett bra tag framöver..

Jag ger den en 5a helt enkelt!  /TestPilot Andreas, 19 år

Kommentera

