Dolce & Gabbana

Jag hade höga förväntningar…

Recension av Dolce & Gabbana The One Gentleman Edt

Jag hade höga förväntningar på parfymen då jag gillar föregångaren The One väldigt mycket. Men jag har aldrig varit med om en så dålig relation med en parfym. Det blev skilsmässa direkt. Den luktar alldeles för mycket även om jag bara tar ett par droppar och doften är väldigt kvinnlig. Jag tror att noter som lavendel, vanilj och fänkål inte fungerar så bra ihop som D&G hade hoppats. Kan inte rekommendera denna parfym till killar.

recension herrparfym

TOPPNOT
Peppar och grapefrukt

MELLANNOT
Lavendel, fänkål och kardemumma

BASNOT
Patchouli och vanilj

Kommentera

