American Crew

‘Nu ändrar jag mitt beteende’

Recension av American Crew Daily Shampoo

American Crew Daily Shampoo – en riktigt bra produkt. Jag har använt den dagligen i tre veckor och blir bara mer och mer förtjust. För det förstaen precis lagom geléartad konsistens som är lätt att portionera. Små portioner är allt som behövs. Och flaskan är därför ‘dryyyyg’,  den räcker länge. För det andraden doftar mycket diskret och har en svag ”manlig” arom. Det är ganska trevligt när man annars oftast är utelämnad till att antingen dofta det tragiska försöket ”axe” eller tantig kamomill. Vet inte vad som är bäst. Men American Crew har hittat en bra balans. Det tredje jag gillar är att håret känns riktigt bra. Jag är inget hårproffs, men 21 dagar i sträck och det känns hur bra som helst. Faktum är att kollegor har frågat om jag klippt mig, förmodligen för att håret har trivts och varit lätt att styla.

recension schampo

Någon nackdel? Jo, en något sladdrig flaska som jag inte vågade lite på – så jag fick fylla en liten extraflaska för att våga ha med schampot i träningsväskan. Men så var det ju detta med priset – är det inte dyrt? Jag hör till de som brukar köpa mitt schampo i matvaruhuset och sällan lägga mer än en femtilapp på produkten. Nu ändrar jag nog mitt beteende. För så mycket bättre och så mycket mer drygt innehåll gör att valet är enkelt – och känns även ganska ekonomiskt.

En glad fyra plus för en riktigt bra vardagsprodukt – med strålande helgdagsresultat!

Kommentera

