betyg 5

Svårt att leva utan!

Recension av Dr Brandt Time Arrest Laser Tight

Jag har fått testa Dr Brandt Time Arrest Laser Tight och som alltid med Dr. Brandts produkter är jag supernöjd! Vid första applikationen blev huden uppfriskad och nästan direkt kändes en uppstramande effekt som satt i under en timme. Huden blev mjuk och slät, den effekten blev förstärkt under veckorna jag använt produkten.

Jag använde produkten morgon och kväll efter rengöring, tog ungefär ett pump och det räckte för att smörja hals och ansikte. Effekten var omedelbar och känslan blir alltid upplyftande och uppiggande. Produkten är väldigt dryg, doftar mint, är lätt att applicera på huden.

recension anti age serum

Prismässigt ligger den som de flesta av Dr. Brandts produkter högt, 935:-, men om man ser till kvalitén på produkten och att den är så pass dryg, så är den värd sina pengar. Produkten vänder sig mest till oss som passerat 40 år och uppåt, vi som vill ha ett lyft utan kniv, denna produkt är enligt min mening ett fullgott alternativ.

Den får en 5:a – en kanonprodukt som det känns svårt att leva utan!

bäst i test

testpilot anders

Kommentera

