betyg 2

Mediumstadga någon?

Recension av Tigi Rockaholic Punk Out Molding Gunk

recension hårvax

Så har jag fått bekanta mig med Tigi Rockaholic Punk Out Molding Gunk som är ett formbart krämvax som ska separera håret. Detta vax har medium stadga och verkar återfuktande för håret och har en härlig doft av fikon och vatten.

Resultatet jag fick för mitt hår var sådär, inte bra och inte dåligt, fick stärka upp vaxet med hårspray för att få bättre stadga då jag ofta använder sk torrvax. Önskar du ett torrt hårvax är denna produkt inget för dig, men gillar du mediumstadga med möjlighet att styla om när som helst då funkar den utmärkt.  /TestPilot Hadi, 25 år

Kommentera

