betyg 5

Imponerande effekt!

Recension av Toppik Schampo, Conditioner & Hair Fattener

Jag har under dessa veckor testat produkter för tunt hår från Toppik. Jag blev lite fundersam när jag fick produkterna, eftersom jag har väldigt kort hår, stubb….hur skall jag märka nån skillnad?

Men jag har verkligen blivit imponerad av dessa produkters effekt! Har använt dagligen för att uppnå full effekt och håret, fastän stubb har blivit så mycket tjockare. Skillnaden märks direkt vid första användningen, så man behöver inte använda ett par dagar eller veckor för att märka nån skillnad! Detta är ett stort plus!

Produkterna jag testat är Toppek Shampoo och Toppek Conditioner, samt Toppek Hair Fattener.  Schampot används en gång per dag, låt sitta kvar ca en minut innan du sköljer ut, därefter balsam, som låser in keratinet i håret och får var hårstrå att kännas tjockare. När håret är torrt tillsätt Hair Fattener. Effekten kommer som sagt tidigare direkt.

recension av produkter mot tunnhårighet

En imponerande produkt, som är lätt att applicera, trevlig doft…och att få ett tjockare hår är verkligen ett stort plus, samt att det uppenbarligen fungerar på kort hår, gör att jag starkt rekommenderar produkten!

En stark femma! Pris känns inte så viktigt om man är ute efter en bra produkt som håller vad den lovar, kan bara säga..KÖP!

bäst i test

testpilot anders

Kommentera

