betyg 3

Härlig men lite klen

Recension av Puma Animagical Man Edt

Direkt när jag sprayat på parfymen känner man nästan ingenting alls tycker jag. Den känns för diskret och man får verkligen ingen ”Aha!-känsla”

Kan inte påstå att jag märkt någon jättestor skillnad under dagen heller, den kommer liksom aldrig igång. Jag menar skillnaden finns ju där, man känner lite av djungelkänslan, med lite tropiska dofter. Puma har tyvärr inte lyckats denna gång med att lyfta fram dofterna ordentligt. Doften är rätt härlig, när man luktar på handleden där man sprayat, men den kommer inte längre än så.

Så på grund av styrkan på parfymen så skulle jag ge Animagical en 2a, om det inte vore för att den är så billig vilket lyfter den till en klen 3a.  /TestPilot Andreas, 19 år

Kommentera

