betyg 2

Stark & kryddig

Recension av Neotantric Fragrances Inferno e Paradiso

Jag är väl medveten om att Neotantric Fragrances Citric Metal Kamasutra & Parampara Peep Show av Café valdes till ”Årets parfymer 2008”. Men för mig är det en helt ny bekantskap.

Jag har fått testa deras senaste tillskott Neotantric Fragrances Inferno e Paradiso. Detta är en unisexdoft och kommer som 100 ml Edp. Den doftar väldigt mycket, starkt, kryddigt och stannar kvar länge. Första gången jag använde den fick jag associationer till julglögg! Tyvärr, den funkar inte för mig..

recension unisexparfymTOPPNOT
Bergamott, saffran och svartpeppar

MELLANNOT
Rökelse, cederträ och plommon

BASNOT
Patchouli, sandelträ, tonkabönor och amber

Kommentera

