betyg 5

KÖP!!!

Recension av Clarins Men Shower Scrub

Då har sommaren tagit slut och man har hunnit med en massa roligt även detta år, hoppas att ni alla också haft en trevlig sommar med allt vad det innebär!

Jag har haft nöjet att testa Clarins Men Shower Scrub som är en scrub som kan användas båda för kropp och ansikte och som har varit perfekt i sommartider med mycket sol och bad. Den innehåller exfolierande mikropärlor som tar bort döda och gamla hudceller och får huden att kännes len som en ‘bejbistjärt’. Jag provade att använda den över hela kroppen och jag blev imponerad av resultatet. Kroppen känns som ny efter en noggrann scrub med denna produkt. Men bäst resultat fick jag ändå i ansiktet, har testat en del olika scrubbar för ansiktet men denna slår alla med hästlängder. Den doftar härligt maskulint och rengör på djupet med fantastiskt resultat utan att torka ut huden.

recension scrubkräm

Tuben på 200 ml håller sig länge då man endast behöver en liten klick, och priset på 295:- känns helt OK med tanke på det perfekta resultatet. Mycket för pengarna här 😉  KÖP!!!

Jag ger denna produkt 5+ för den har allt, svårare än så är det inte..

/TestPilot Hadi, 25 år

bäst i test

Kommentera

