betyg 4

Välkommen!

Recension av Ole Henriksen Firm Action Mask

Jag har förstått att det råder delade meningar om denna ansiktsmasks förträfflighet. Själv är jag klart positiv. Kanske är det en mask som passar oss lite mer ‘hårdhudade’ – jag menar förstås oss med lite mer okänslig hy.

recension ansiktsmask

Till att börja med föredrar jag ansiktsmasker gjorda på lera. Det passar i alla fall min blandhy; porerna blir mindre och leran ger en skönt uppstramande effekt. Ole Henriksen Firm Action Mask är inget undantag. Men det som framförallt överraskade och övertygade mig var den oerhört renande känslan efteråt. Huden blir mjuk, smidig och ren på ett sätt som till exempel ett uttorkande ansiktsvatten aldrig lyckas åstadkomma. Jag misstänker därför att det här är en ansiktsmask som acnedrabbade skulle ha stor nytta och hjälp av.

Det är första gången jag provar en produkt från Ole Henriksen, en man som jag förstår är stor i kändiskretsar med regelbundna besök av stjärnor som Ralph Fiennes och Leonardo di Caprio på sin klinik i Los Angeles. Gott så, men det verkar finnas en sann passion för hudvård i botten. Och det märks på den här produkten. Visst luktar den tantparfym men ingen kan förneka att det är en kvalitetsprodukt. Sånt märker man.  /TestPilot Jesper, 36 år

recension naturlig hudvård

P.S. Jag säger bara välkommen Ole Henriksen; välkommen in i mitt liv!

Kommentera

