Lacoste

Bara att kapitulera

Recension av Lacoste Essential Sport Edt

recension herrparfym

Okej, jag erkänner. Jag brukar sällan missa ett tillfälle att skriva ner Lacoste. I ärlighetens namn vet jag inte riktigt varför. Är det de svenniga tenniströjorna? De flottiga tennisfrisyrerna? De överspända tennisspelarna? Eller det faktum att jag suger i tennis? Hur som helst, låt mig gottgöra det hela nu. Jag har verkligen försökt att inte gilla Lacoste Essential Sport, men tyvärr det går bara inte. Visst kan man invända att det är sportigt förutsägbart och lite tråkigt, men när det doftar så här, en eggande energikick av varmt och kallt så är det bara att kapitulera. Är det månne den frusna ingefäran som får mig på fall?  /TestPilot Jesper, 36 år

Kommentera

