betyg 4

Unna dig en liten SPA-behandling

Recension av Ole Henriksen Loofah Body Scrub

Denna månad har jag fått pröva på något som jag inte alls är van vid. Jag brukar nästan alltid använda duschkräm osv. men body scrub har jag bara prövat ett fåtal gånger.

recension av bodyscrub

Det var en riktigt härlig och uppfriskande känsla, den kraftiga mentholdoften, den avsvalkande effekten och de härliga kornen som masserade kroppen. Det kändes nästan som en kortare lyxig SPA-behandling. Scrubben var krämig och mjuk trots de stora kornen och inte behövde man ta mycket åt gången heller!

Denna produkt passar perfekt till sommaren, och den avsvalkande känslan sitter kvar ganska länge efter att du gått ur duschen vilket inte alls är fel när det börjar bli så oerhört varmt ute.

Efter att ha använt scrubben ungefär 2-3 ggr i veckan så känns huden mycket slätare och fräschare, mina armbågar som annars lätt brukar bli väldigt torra har jag inte alls haft lika mycket besvär med längre.

Priset på 465 kr tycker jag är lite i högsta grad, vilket gör att jag själv inte känner att det är något jag skulle köpa kontinuerligt. Som present till någon är det dock en riktigt sjyst grej, eller om man bara vill skämma bort sig själv någon gång ibland.

Ole Henriksen Loofah body scrub ger jag en 4a då jag tycker att priset tog ner det hela en del och mentholdoften kan för vissa bli lite för mycket då den är väldigt kraftig.  /TestPilot Andreas, 19 år

Kommentera

