behandlingar

Bra resultat & skön upplevelse

Jag har njutit av en 30 minuters Ole Henriksen Micro Mini Peel-behandling som var makalöst härlig. Hela upplevelsen fick mig att slappna av så jag var nära på att somna. En sak som var väldigt skönt var överkroppsmassagen som jag fick medan ansiktsmasken verkade, att få både massage och ansiktsbehandling på samma gång gjorde att jag slappnade av i hela kroppen och bara kunde njuta ordentligt. Den avkopplade känslan av fullkomligt välbehag följde dessutom med mig resten av dagen. Jag blev rejält sugen på att komma tillbaka snart igen och jag tror jag ska göra det kanske redan nästa vecka. Hela behandlingen kostar totalt 395 kr och är garanterat värd pengarna.

Behandlingen i sig bestod av tre steg varav första var tvättning av ansiktet, det andra var peeling och det tredje är då ansiktsvatten. Mellan dessa steg så fick jag njuta av ansiktsmask, ögonmask och massage. I bakgrunden spelade hela tiden stämningsfull och lugn musik. Varje gång hudterapeuten gjorde något så berättade hon vad det var och varför det var bra, dessutom förklarade hon en del om hur produkterna var tillverkade.

recension av ansiktsbehandling för män

Inte bara var hudterapeuten välutbildad och kunnig, hon var dessutom oerhört trevlig och rolig att prata med. Att jag kunde prata och skratta med henne gjorde hela upplevelsen ännu mer behaglig.

Att gå på dagspa är något som jag verkligen rekommenderar till er med stressig vardag och fullbokat schema. Det tar bara en timme eller två, beroende på vad man väljer för behandling men lugnet består i flera dagar efteråt. Huden kändes dessutom friskare och de finnar jag hade försvann inom loppet av 2 dagar efteråt så behandlingen fungerar strålande.  /TestPilot Andreas, 19 år

groomingstudio behandlingar

Kommentera

