Bruno Banani

Hur magisk är Bruno?

Recension av Bruno Banani Magic Man

herrdoft recension

Första gången jag såg parfymflaskan så tänkte jag mig en ganska kraftig men mjuk doft men istället möttes jag av en klen doft som nästan inte doftar något alls.

Jag tycker att en parfym ska kännas i luften runt om en, inte mycket, men står man nära så ska man kunna ana doften. Till min besvikelse känns doften nästan bara när man doftar på sin egen handled och när man precis tagit på den.

Dessutom har jag inte direkt kunnat urskilja något mer än en relativt mjuk kryddpeppardoft, resten som det står om på beskrivningen tycker jag knappt märks. Det kan så klart vara väldigt individuellt hur man uppfattar doften men enligt mig så tog kryddpepparen över hela parfymen.

Jag har tidigare luktat på Bruno Bananis tjejparfymer och tycker de flesta luktar helt gudomligt, men killarnas parfymer har hittills inte imponerat alls tråkigt nog.

Priset 279 kr för 50 ml, är nästan lite för dyrt i mina ögon.  /TestPilot Andreas, 19 år

Kommentera

